OM LUNABE SELG BILLETTER

Generelle vilkår og betingelser (GTC) for billettkjøp gjennom LUNABE AS

1.Bakgrunn

Følgende generelle vilkår og betingelser («GTC») gjelder for kjøp av arrangementsbilletter og tilknyttede produkter og tjenester bestilt gjennom LUNABE AS – «LUNABE

Lunabe AS forretningsadresse er Lunabe AS, Storgata 8, 2815 Gjøvik og er representert av styreleder Tone Wølner. Lunabe er registrert i enhetsregisteret den 13.05.2014 med organisasjonsnr. 913 308 999.

  1. Parter 

LUNABE er formidler for arrangøren. LUNABE organiserer ikke selve arrangementet.  Disse generelle bestemmelser regulerer forholdet til mellom billettkjøper, heretter benevnt “Kunden” og den som arrangerer arrangementet “Arrangøren” og LUNABE

Alle forhold ved gjennomføringen av arrangementet er Arrangøren eller andre tredjeparters ansvar. LUNABE setter ikke billettpriser, tidspunkt for arrangementer, eller innholdet i arrangementet ellers. Den respektive Arrangøren er derfor ansvarlig for gjennomføring av arrangementet. Den respektive Arrangøren kan bruke egne vilkår og betingelser angående kjøp av billetter relatert til arrangementet, som er en del av avtalen om kjøp av billett og som kunden må overholde og blir informert om før kjøp. Det vises til lenke som gjøres tilgjengelig ved kjøp.

3.Avtale inngåelse ved billettkjøp  

Ved å bestille en billett inngår Kunden avtale med arrangøren. Før Kunden sender inn bestillingen, må Kunden sjekke detaljene sine og må godta disse vilkårene. Bestillinger kan ikke endres eller trekkes tilbake. Etter at Kunden har fullført online-bestillingen, sender Arrangøren Kunden en e-post med bekreftelsesnummeret for billettkjøpet og annen informasjon som er relevant for kjøpet og arrangementet, hvis bestillingen kan gjennomføres. Bindende avtale anses først inngått etter at billettene er endelig bekreftet. Dette gjelder selv om Kunden har betalt. Ved eventuelle problemer under bestillingsprosessen kan Kunden kontakte vår kundeservice via e-post på service@lunabe.no. mandag til fredag kl 16-21.

  1. Betaling 

LUNABE har ingen kontroll over billettpriser, antall ledige seter eller lignende. Arrangøren forteller LUNABE hvilke seter den har tilgjengelig og prisen på hver. Hver gang en billett bestilles gjennom LUNABE, reduseres utvalget av tilgjengelige seter umiddelbart av setene som selges og betaling holdes for distribusjon til Arrangøren.  Totalprisen på hver billett kjøpt gjennom LUNABE vil være billettens grunnpris pluss et ikke-refunderbart gebyr til LUNABE.. I tillegg vil eventuelt andre frakt- eller leveringskostnader også bli lagt til kostnadene for hver billettbestilling.

Totalpris for vil være som angitt på LUNABE-nettstedet («Nettstedet») og vil være som vist på «sjekk ut» – når du fullfører billettbestillingen. LUNABE godtar flere kredittkort som betalingsmåter.

All betaling gjennomføres umiddelbart ved at man bekrefter bestillingen. Kunden forplikter seg til å kontrollere kjøpesummen før bestillingen bekreftes. I tilfelle ugyldig dobbelt bestilling, som har sin årsak hos LUNABE, ber vi kunden ta kontakt med direkte på tel: 45 41 54 84, slik at problemet kan fikses.

  1. Forsendelse og levering av billetter. 

Kunden mottar billettene i en e-post med tilhørende faktura.  Kunden forsikrer seg om å skrive ut hver av billettene sine bare en gang eller ødelegge flere utskrifter. Hver billett eller tilhørende QR-kode skannes før inngang til arrangementet. Hvis det skulle fastslås at den respektive billetten har blitt skrevet ut flere ganger, er kunden ansvarlig for eventuelle skader som kan oppstå. LUNABE og arrangør har i så tilfelle anledning til rettslige skritt mot skadevolder (Kunden).

Kunden er forpliktet til å sjekke at billettene sine er korrekte umiddelbart etter mottakelse, spesielt med hensyn til arrangementet (navn, sted, dato, klokkeslett), antall billetter og pris, kategori og spesifikke seter. Klager på feil utstedte billetter må sendes umiddelbart etter mottak av billettene til Lunabe AS, Storgata 8, 2815 Gjøvik, eller e-post: service@lunabe.no

Hvis billetten ikke er levert innen 3 dager etter utsendelsesdatoen, må kunden kontakte Lunabe via e-post på service@lunabe.no. Billetter vil kun foretas deres Utstedelse av om de feilaktige billettene er sendt tilbake og mottatt.

6.Kansellering eller endringer i tid eller sted 

Av og til blir arrangementer kansellert eller utsatt av Arrangøren som da vil kontakte Kunden og informere om eventuelle refusjonsordninger.

Arrangementer har ofte mer enn én utøver eller ulik type underholdning. Vanligvis under disse omstendighetene vil det være en hoved artist og andre artister. Hvis hoved artist/program kanselleres, vil refusjoner bli styrt av arrangørens og LUNABE kanselleringsvilkår. Arrangementet kan endres eller kanselleres når som helst uten varsel. Hvis en eller av de tidligere oppgitte artister av ulike grunner likevel ikke vises vil det ikke være grunnlag for rabatt eller andre former for refusjoner.

LUNABE eller arrangøren er ikke ansvarlig for å refundere reiser, losji, måltider eller andre utgifter som du eller noen andre kan ha pådratt seg i forbindelse med et kansellert eller utsatt arrangement.

Kontakt: 

Styreleder: Tone Wølner

Styremedlem: Simone Köller

Styremedlem: Mario Lüdemann

Lunabe AS – Full service ticketing

Storgata 8

2815 Gjøvik

Telefon: +47 45 418 4 54

 

Les videre Personvernerklæring