Om Lunabe Billetter og adgangskontroll Design Kjøp billett
Support
Lunabe As

Lunabe er en uavhengig leverandør som spesialiserer seg på billetter og arrangementer. Vi forsyner allerede over 3500 begivenheter fra ulike arrangører innen teater, idrett, konserter, turisme og messer med vårt komplette billettsystem og markedsføring. Vi har et volum på flere hundre tusen billetter i Norge og Tyskland. Lunabe jobber tett sammen med arrangøren og gir en programvare løsning for organisering, gjennomføring og kontroll av billettsalget til alle distribusjonskanaler.

Billettene kan kjøpes på internett, via telefon, bestilles hos kundesenteret hos Lunabe eller direkte i egen luke. Vårt tilbud går langt utover ordinære billettsystem og distribusjonsnettverk. Det inkluderer kurs, støtte, rådgivning, salgsstrategi, markedsførings, utvidelse av distribusjonsnettverket og optimalisering av prosessene på alle områder. Vi jobber for økt billettsalg med redusert tidsbruk og letter arbeidet for våre kunder og deres ansatte. Samtidig får de benytte seg av vårt enkle og brukervennelige billettsystem og tilgang til salgstall med egen kundelogin. Lunabe gjør det mulig å kontrollere og implementere billettsalget for alle salgskanaler (facebook osv.) fra én kilde.

Flere fordeler - med en leverandØr
  •  

    - Box- office ticketing: forhåndsalg, dagssalg, salg i fra luke.

    - Hurtighet: Hele systemet er tempo maksimert og garanterer hurtig kjøpsavikling

    - Skalerbarhet: Performance-Garanti , vår server har høy kapasitet dersom pågangen er stor.

    - Cross selling: Gavekort, gaveartikler og billettering.

    - Tilkobling: Booking systemetet er tilkoblet cloud system, og tilgjengelig overalt.

    - Mandat: Gi andre tilkobling til ditt system.

    - Betalingmåter: Stort utvalg av forskjellige betalingsmåter.

    - Portal-Management/CMS: Definer og ha kontroll på alle kunder, samt tilpass ditt portal.

    - Systemet overholder europeiske datasikkerhet.

    - Facebook - integrasjon, samt videre sosiale media features

    - Look & Feel webshop: Eget design som er kompatibelt med alle browsere, smarphones og tablets.

    - Eksklusiv webshop med spesiell tilgang for medlemmer og partnere. Gi spesielle tilbud.

    - Forskjellige forsendelse ønsker ? (Post, Ekspress, Sikker sending, print@home, code@phone)

    - Salg av Gaveartikler (Fan-artikler: skjerf, cd, drakter osv.)

    - Videresalg av billetter, tjen på videresalg gjennom eget webportal.

    - Integrert medlemsforvaltning.

    - CRM database og kampanje mangagement system for bearbeiding av kundedata og målrettede kampajer.

    - Tilkobling til SAP Business by Design.

    - Gavekort: lag/selg/løs inn. Tilgang til å se å forvalte

    - Markedsføringsaksjoner over egne TAN koder eller over egne gavekort koder.

       

     

     

  • Slik fungerer vårt billettsalg