Om Lunabe Billett og adgangskontroll Design Vår billettportal
Support
billett og adgangskontroll
ALT gjennom samme selskap

Lunabe er en uavhengig leverandør som spesialiserer seg på billetter og arrangementer. Vi forsyner allerede over 3500 begivenheter fra ulike arrangører innen teater, idrett, konserter, turisme og messer med vårt komplette billettsystem og markedsføring. Vi har et volum på flere hundre tusen billetter i Norge og Tyskland. Lunabe jobber tett sammen med arrangøren og gir en programvare løsning for organisering, gjennomføring og kontroll av billettsalget til alle distribusjonskanaler. Billettene kan kjøpes på internett, via telefon, bestilles hos kundesenteret hos Lunabe eller direkte på eget billettkontor. Vårt tilbud går langt utover ordinære billettsystem og distribusjonsnettverk. Det inkluderer kurs, støtte, rådgivning, salgsstrategi, markedsførings, utvidelse av distribusjonsnettverket og optimalisering av prosessene på alle områder.
Vi jobber for økt billettsalg med redusert tidsbruk og letter arbeidet for våre kunder og deres ansatte. Samtidig får de benytte seg av vårt enkle og brukervennelige billettsystem og tilgang til salgstall med egen kundelogin. Lunabe gjør det mulig å kontrollere og implementere billettsalget for alle salgskanaler
(facebook osv.) fra én kilde.

 

code@phone
Digitale billetter uavhengig av plattform. For Iphone-brukere finnes appen «Passbook». Passbok er en brukervennlig applikasjon som lagrer dine billetter digitalt. Billetten du har bestilt vil da automatisk plasseres i passbooken.
Fysiske billetter
Fysiske billetter er fortsatt det mest brukte alternativet. Kundene kjøper den fysiske billetten direkte gjennom billettkontoret, Lunabe eller mottar den i posten. Vi skiller mellom systemgenererte fysiske billetter og billetter
designet spesielt til dine behov.
print@home
Print@home er trolig den enkleste varianten. Kundene trenger kun å skrive ut billetten hjemme og vise den ved inngangen. Et tomt
område kan fylles med
sponsorer, en flott B2B-effekt hvor man i tillegg kan få markedsført sine samarbeidspartnere.
forskjellige betalingsmetoder

Betal med de vanligste betalingsmetodene VISA eller MASTERCARD. Vi kan legge til flere betalingsløsninger, som feks. VIPPS, Paypal osv..

adgangskontroll

Takket være vår mobile løsning tilhører nå rivebillettene fortiden, men selvfølgelig kan vi også tilby disse fortsatt. Du kan utnytte vår moderne løsning for alle arrangement uansett størrelser – uavhengig om det er lørdagskveld på klubben, eller søndag ettermiddag på stadion.

Lunabe har den perfekte adgangskontrollen for alle typer begivenheter. Vi har førsteklasses teknologi og utstyr av høy kvalitet som håndholdte skannere eller adgangskors, alt tilkoblet trådløs teknologi.

Vi leverer også kun strekkoder hvis du allerede har billettene. I all slags vær, temperatur og uansett hvor mange radiofrekvenser eller trådløse LAN som finnes på stedet: Lunabes gjennomføring fungerer 100%. Dra nytte av vår erfaring med mange store arrangement, vellykkede samarbeidspartnere og mulige programmer for systemet ved store og små arrangementer.
I all slags vær, temperatur og uansett hvor mange radiofrekvenser eller trådløse LAN som finnes på stedet: Lunabes gjennomføring fungerer 100%.


Vi har utviklet softwaren LuAPP Skanner og LuApp Server, slik tilpasses dine kundedata kjappt
Sikker og lynrask skanning en manuell avrivning
Kontroll av alle billetter med Luapp Server
Software kontroll av alle billetter med Luapp Skanner, LuApp Skanner Software, i Servermodus, Standalone-Modus eller Live-Modus
Billig løsning
Kompetente medarbeidere innen adgangskontroll og event rådgivning
Tilknytning til andre grensesnitt ved etterspørsel
LuApp Skanner
-Solide mobile håndskannere med full dekning via tråløst nettverk pr. WLAN eller via UMTS/3g/4g
3,5 Toll fargedisplay med touchscreen.
-Håndscanneren har vår LuApp skanner software, som kontrollerer billettens 1D eller 2D barkode.
- Skanner kontrolleres i servermodus.
- Skanner kontrolleres i stand alone modus.
- oder im Live-Modus, en håndskanner kan kontrollere ca. 600-1000 besøkende pr. time.
LuApp Server

-Kontroll av billetter skjer av vår LuApp Server Software.
-Kontroll av forskjellige blokker, inngangsområder.
-Kontoll av forskjellige steder på området; feks. Først Stadionen, så VIP.
-Live overvåkning av WLAN
-Live overvåkning av de tilkoblede skannere og
adgangskors.
-Arkivering
-Bruker forvaltning
-Live overvåkning av feil
-Statistikk på antall besøkende.

-Et bestående grensesnitt til SAP ET, og mulighet for offline import av all billett informasjon. Det finnes også en mulighet for offline import av all billettinformasjon. Hvis du ikke har nett.